demo-attachment-184-Polygon-hero-right
تدوین استراتژی سئو

تدوین استراتژی سئو

  • اگر بدون استراتژی به جنگ با رقیبان بروید باختید!

    استراتژی سئو مانند نقشه جنگی عمل می کند که دست برتر را به شما در مقابل رقیبان می دهد.

     برای تدوین استراتژی سئو مناسب با کسب و کار یکی از دو گزینه زیر را انتحاب کنید.

تدوین استراتژی سئو چیست؟

تدوین استراتژی سئو را میتوان به دو صورت درون و برون سازمانی تقسیم بندی کرد. 

اگر به صورت درون سازمانی نیاز به فعالیت دارید باید حتما تیمی مجزا از بخش های دیگر فروشتان برای بازاریابی دیجیتال داشته باشید و در عین حالی که تک تک بخش ها باید با بخش دیجیتال شما همکاری کنند. 

اما در تدوین برون سازمانی تمام مراحل را به یک شرکت دیجیتال مارکتینگ می سپارید و فقط منتظر خروجی کار و فروش بیشتر می شوید. 

تدوین استراتژی سئو برا اساس مدل های بازاریابی نوین

انواع استراتژی سئو

اگر برای فروش بیشتر فقط به سئو بسنده کنیم میتوانیم سه مدل استراتژی هم برای آن تعریف کنیم، در ادامه به توضیح مختصر از هرکدام میپردازیم.

استراتژی سئو داخلی

چیدن یک استراتژی سئو داخلی سایت به نظر کار سخت و پیچیده ای می آید. شرکت دیجیتال مارکتینگ دایموند وب با بهره گیری از متخصصان این حوزه بهترین راهکار را خدمت شما ارائه خواهد کرد.

استراتژی سئو خارجی

همیشه یکی از مهمترین بخش های سئو بخش خارج از سایت است. اینکه دیگران ما را چگونه می بینند از نظر گوگل بسیار مهم است. پس تمرکز بر روی لینک سازی اصولی با استفاده از بهترین استراتژی سئو می تواند شما را از رقبا متمایز کند.

استراتژی تولید محتوا

یکی از مهمترین ساختار بندی  سایت تولید محتواست. محتوا به تنهایی توانسته در بسیاری از وب سایت ها بدون هیچگونه تبلیغات کار آمد باشد! داشتن استراتژی مناسب برای تولید محتوا را به ما بسپارید. 

مراحل استراتژی سئو

در هر برنامه ریزی اگر مرحله به مرحله گام بردارید حتما موفق خواهید شد. در تدوین استراتژی سئو که ما آن را انجام می دهیم طبق مراحل زیر پیش می رویم.

با ما همراه باشید.

مهمترین نکات استراتژی سئو در سال 2023

گوگل هر سال چندین آپدیت و الگوریتم جدید معرفی می کند. حتی بعضی از ماه های سال دوبار آپدیت داشتیم.

در ادامه به بررسی و توضیح مختصر در رابطه با مهمترین نکات استراتژی سئو در سال 2023 می پردازیم

استفاده از STP مدل بازاریابی در تدوین استراتژی سئو

STP مخفف شده واژه های Segmentation ،Targeting، Positioning  است.

Segmentation به معنی بخش بندی مشتریان و بازار، Targeting به معنی تعیین کردن هدف و Positioning  به معنی موقعیت یابی کسب و کار است. این روش را آقای فیلیپ کاتلر می گویید: این بخش، بخش موثری در بازاریابی برای توسعه بازار است. ما هم با بهره گیری از همین اصل استراتژی سئو شما را تدوین می کنیم.

زنبیل خرید